Antibiotika augmentin a střevní potíže, jak jim předejít

Dobrý den mám na vás takový dotaz. Včera jsem byla u své praktické lékařky jelikož mě bolí v krku. A ta mi dala antibiotika Augmentin. Jenže je to zhruba rok a to jsem tenkrát měla angínu a také mi dala tyto antibiotika a měla jsem s ní problémy že jsem měla průjem a hodně hlenu ve stolici. Řekla mi že teď angínu nemám, ale že na antibiotika to je. Dříve jsem neužívala antikoncepci nic. Ale teď beru sunyu. Myslíte si že bych s těmito antibiotiky mohla mít zase tyto obtíže? Koupila jsem si k antibiotikám probiotika Lacto seven. Dříve jsem je nebrala. Vážím 45 kg. Nejprve jsem se s vámi chtěla poradit myslíte si že je mám užívat mám strach abych neměla zase tyto potíže nebo to mám zkusit přechodit bez antibiotik? Prosím o radu děkuji.

Odpověď odborníka:

Dobrý den.Vážím si Vaší vzdělanosti-jste velmi dobře spolupracující a poučený pacient.Nerada Vás svým způsobem zklamu..Na posouzení vhodnosti léčebného postupu u Vás má právo jedině ten lékař,který svou diagnosu postavil na Vašem vyšetření,navíc zná i Váš celkový zdravotní stav.Zřejmě je takovým člověkem pro Vás Vaše praktická lékařka.Považovala bych za nejmoudřejší se za ní znovu vydat a probrat s ní své pochybnosti.Jistě Vás nijak neodsoudí,naopak ocení Vaši aktivní spolupráci.

MUDr. Barbora Heřmanská
MUDr. Barbora Heřmanská

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
-4 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: