Anticoncepce a pribirani na vaze

Chtela bych se zeptat,po porodu(srpen 09) jsem dostala antikoncepci Cerazette,pred ni jsem mela 65kg ted behem tech tri mesicu sem nabrala az na 83kg.Delam porad to co predti a i jim stejne.Muze to mit s praskama souvislost, nebo to neni mozne nejde to vubec shodit.dekuji za odpoved Andrea

Odpověď odborníka:

Dobrý den, je to samozřejmě možné, požádejte gynekologa o změnu antikoncece, je možné, že vám tato skladba hormonů prostě nesedí. Pokud by ani změna antikoncepce nepomohla, je namístě vyšetřit štítnou žlázu, zda je její funkce v pořádku - nejčastěji dělá změny hmotnosti ona. Možná nečekejte s jejím vyšetřením, požádejte svého obvodního lékaře o krevní testy na šž ihned a budete klidnější. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: