Antidepresiva

Dobrý den Paní doktorko chci se zeptat mám diagnostikována pp beru Mirtazapin 15mg.zkoušela jsem ho vysadit bohužel bez ùspěšně strašně po něm přibírám držím pravidelnou stravu po třech hodinách, hýbu se ale bohužel váha jde pořád nahoru konzultoval jsem to se svojí psyciatričkou zda mi může nasadit jiná AD do toho mám pseudotrombopenii falešnou krvácivost dr na hematologii mi z dělila že se prý mm destičkami ne líbí ve zkumavce :-)ale jinak vše v pořádku chci se zeptat jesli mi nemůžete poradit za jaké AD bych je mohla vyměnit moje psychiatricka prý nevý jsem z toho nešťasná.Děkuji pěkně za odpověď Denisa.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, bohužel po Mirtazpinu většina lidé opravdu přibírá, i když žijí zdravě. 15mg není velká dávka, ale přibírání je jeho nejčastější komplikace. Zkuste se zeptat Vaší psychiatričky, zda byste mohla zkusit lék, který se jmenuje Trittico. Ten se také dává na noc a mohl by Vám pomoci s Vašimi problémy. Rozhodně musíte chodit na hematologii na kontrolní odběry, aby bylo vše v pořádku. Děkuji za Vaší otázku, držím Vám palce a přeji příjemný den.

MUDr. Šárka Kolacíová
MUDr. Šárka Kolacíová

Specializace: Psychiatrie
Pracoviště: TH Klinika, Clinterap

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x