Antidepresiva

Dobrý den, reaguji ještě na Vámi zodpovězený dotaz týkájící se užívání antidepresiv při ortopedických potížích (dotaz jsem Vám odeslala včera). Ortoped mamince předepsal antidepresiva (Esoprex, Citalex). Pokud je bude užívat na problémy ortopedického charakteru, není zde riziko vytvoření psychické závislosti na těchto lécích? Slyšela jsem, že po vysazení těchto typů léků se mohou objevit deprese. Byla bych nerada, kdyby tuto léčbu bolestí rukou a ramen podstoupila za cenu zhoršení psychického stavu (který je teď dobrý). Děkuji Vám za odpověď.

Odpověď odborníka:

Odvolal bych se na odpověď napsanou dříve. Psychická tense se opravdu ve svalové činnosti objevuje. Užívání těchto léků se myslí jen krátkodobě. Pokud by tomu bylo jinak je jistě na místě konsultace s psychologem nebo psychiatrem.

MUDr. Milan Navrátil
MUDr. Milan Navrátil

Specializace: Chirurgie a traumatologie
Pracoviště: Úrazová nemocnice v Brně

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Když je pásový opar úplně všude
Články: Když je pásový opar úplně všude
Pásový opar je neurologické...
Dopřejte svým střevům jarní osvěžení!
Články: Dopřejte svým střevům jarní osvěžení!
S příchodem jara mnoho lidí...
Anémie neboli chudokrevnost
Články: Anémie neboli chudokrevnost
V lidském těle dospělého...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Naposledy čtené: