Antidepresiva a orgasmus

Dobrý den, zhruba měsíc užívám antidepresivum Apo - Parox na úzkost a deprese. Zpočátku mi bylo zle od žaludku, tyto problémy již vymizely. Trápí mě ovšem skutečnost, že nemohu dosáhnout orgasmu. Chtěla jsem se zeptat jestli tento problém bude trvat po celou dobu léčby? A jestli se po skončení léčby vše vrátí k normálu? Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den. Bohužel, ovlivnění sexuálních funkcí jako nežádoucí účinek léků je velmi individuální, stejně ale může docházet naopak k negativnímu působení psychického napětí, úzkostí, deprese.. na intimní život. - takže je pak otázkou, zda jde o projev vlastní poruchy nebo léku. Pokud jde o působení farmaka, jde jistě o přechodný stav.

MUDr. Barbora Heřmanská
MUDr. Barbora Heřmanská

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: