Antidepresiva a problémy s erekcí

Dobrý den, již tři roky beru antidepresiva (rozvod, sexuální úchylka, úmrtí rodičů...). Trittico 300mg a Valdoxan 25mg. Asi dva roky jsem docházel k psycholožce, která mi pomáhala řešit mé problémy s mojí úchylkou (anální praktiky, clinic-sex). To mi dost pomohlo při hledání nové partnerky. Nyní mám přítelkyni, která moji úchylku akceptovala, ale mám teď nějak o dost menší zájem o sex (což mně dost frustruje) a i když k něčemu dojde, tak neudržím erekci. Což je ještě horší. Zkoušel jsem užívat Tribulis Terestris, tablety Maca, přítelkyně mi dokoce koupila Arginmax forte. I přes to se nám podaří tak jeden styk ze tří pokusů... Beru i léky na vysoký tlak, nejprve jsem se domníval, že příčina by mohla být zde, proto jsem je vysadil. Když se to nezlepšilo, zkusil jsem vysadit i ta antidepresiva - ale asi po čtyřech nebo pěti dnech se mi akorát dostavil takový divný stav - bylo mi špatně od žaludku, motala se mi hlava, celý jsem se klepal.... Zřejmě asi nejde antidepresiva tak jednoduše vysadit..... Je nějaké řešení, nebo už se hold musím smířit s tím, že je se sexem konec ? Je mi 53 let, ale nepředpokládal jsem, že by mohl být ten konec už tak brzo.... Ptám se anonymně zde, protože mám zábrany ptát se na to své psychiatričky. Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, antidepresiva mají bohužel i některé vedlejší účinky, jako ztrátu libida a sníženou vzrušivost. Léky, jen tak sám vysadit nemůžete, to ví jen Vaše lékařka, proč je berete a jak je pomalu vysadit. Ničeho se nebojte, promluvte si s ní o Vašem problému a společně najdete řešení.

Mgr. David Karel, Ph.D.
Mgr. David Karel, Ph.D.

Specializace: Psychologie
Pracoviště: Soukromá psychoterapeutická praxe v Teplicích

 
Líbí se vám odpověď?
-4 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: