Antikoncepce

Dobrý večer, si dva roky již užívám antikoncepci Belara,avšak tento měsíc se mi nedostavila menstruace. Asi 2dny před zahájením menstruace jsem odjela do Skotska a čekala že se dostaví, ale bohužel po celou dobu pobytu nic.Myslela jsem si že je to změnou prostředí,atd., Po návratu (7 denní pauze)jsem opět začala brát antikoncepci. Už je to 3 týdny a stále jsem menstruaci nedostala. Antikoncepci beru pravidelně a s přítelem si dáváme pozor...avšak je možné že jsem těhotná ? Dost mi padají vlasy a přibrala jsem 2kg, bolí mě prsa...

Odpověď odborníka:

dobrý den, udělejte test, menstruace se někdy objevit nemusí, přijde další měsíc. Pokud ji berete pravidelně, tak těhotná nebudete:)

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: