Antikoncepce

OPRAVA PARDÓN!!! Dobrý den, mám dotaz začala jsem brát poprvé hormonální antikoncepci (je mi 17), gynekoložka mí předepsala antikoncepci Vreya, která mi mněla pomoci na akné, ale akné se ještě více zhoršilo, dobírám poslední platíčko balíčku, takže ji užívám OPRAVA:teprve 3 měsíce, je normální na začátku užíván zhoršení pleti , měla bych ji brát dále a být trpělivá nebo vyzkoušet jinou značku ? Aknév takovém množství jsem před antikoncepci neměla a čekala jsem pozitivní změny jsem z toho docela v šoku a nešťastná. Děkuji Vám moc za odpověď!

Odpověď odborníka:

Poraďte se s kožním lékařem u skutečně těžkých forem akne je možno jako lék nasadit antikoncepci s cyproteronacetátem. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: