Antikoncepce

Dobrý den,chci se zeptat. Už měsíc beru svou první HA MYWY. Začala sem brát placebo v prvním platíčku a menstruace se dostavila už 3 den kdy sem si brala 3tí pilulku placeba. Den předtím kdy sem placebo začala brát sem měla pohlavní styk se svým přítelem ( bez kondomu a ejakuloval do mě) Všude čtu že menstruace se dostaví do 7 dnů od užití poslední pilulku placeba.A mě přišla už 3 den uživání placeba..Je to v pořádku ? Není něco špatně ?

Odpověď odborníka:

dobrý den, je to v pořádku, menstruace přišla,jak měla, může být slaběší. Chráněná jste i v pauze, kdy berete placebové tablety.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: