Antikoncepce

Dobrý den, obracím se na vás s dotazem. Od svých 15-ti let beru HA Sunya. Cca o rok a půl na mě zničeho nic přicházely migrény, často jsem měla problémy s tlakem (Což mám doposud), že jsem někdy musela to jít zaspat. Četla jsem, že migrénu může způsobit právě HA. Také jsem po HA přibrala, i když ne tolik. Ale pořád mám obavy jestli náhodou nemám nějaký problém. Předem moc děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Migreny jsou kontraindikací hormonální antikoncepce stejně jako hypertenze bylo by vhodné zvážit jinou formu ochrany. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Lidé s glaukomem častěji umírají na cukrovku i nemoci plic
Zajímavosti o kůži
Články: Zajímavosti o kůži
Co je na kůži zajímavého?
Odstranění klíštěte v deseti krocích
Články: Odstranění klíštěte v deseti krocích
Správné odstranění klíštěte...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Alzheimerova choroba
Články: Alzheimerova choroba
Nemoc poprvé popsal na...
Zbavte se modřiny snadno a rychle
Články: Zbavte se modřiny snadno a rychle
K modřině lze přijít dnes a...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: