Antikoncepce

Dobry den,mam takovy problem.Pred zhruba pul rokem jsem zacala pouzivat novou antikoncepci,protoze jsem v Anglii.Brala jsem ji bez pauzy cele 3 mesice,potr jsem onemocnela a musela jsem nasadit antibiotika.Behem tohoto mi zrovna antikoncepce dosla,takze jsem mela menstruaci.Avsak byla zvlastni,mela jsem ji prerusovane asi 2 tydny a byla hrozne silna. Ted uz to je vice jak 2 mesice a ja jsem bez menstruace.Delala jsem si uz 4 tehotenske testy a vsechny byly negativni.Myslite ze je to pouze hormonalni zmatenost? Predem dekuji za odpoved.

Odpověď odborníka:

Pokud testy jsou negativní a 2 měsíce nemenstruujete pak je nezbytné vyšetření včetně ultrazvuku k objasnění příčiny a podle toho zvolit další postup. příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: