Antikoncepce

Dobrý den. Mám takový problém. Je mi 50 let. Od svých 18 let beru antikoncepci. Užívám cilest. Před dvěma týdny jsem byla na kontrole u své gynekolozky a vše bylo v pořádku i stery. Před týdnem jsem měla menstruaci a po jejím skončení jsem začala spinit. Chtěla jsem se zeptat o co by mohlo jít jestli nejde třeba o začínající přechod. Děkuji

Odpověď odborníka:

Pokud užíváte antikoncepci pak není možné určit zda vaše vaječníky jsou funkční nebo zda již je jejich funkce snížena. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x