Antikoncepce

Je mi 27 let. HA jsem brala 8let, neprve Pramino, pak Vreya, nikdy nebyl zadny problem. Po rozchodu jsem ji cca rok a pul nebrala a nyni uz zase beru cca rok - Belara. Trapi mne pravidelne krvaceni mimo cyklus, vzdy cca tyden nebo 10dni po nasazeni platicka HA. Trva cca 6 dni. Tzn.ze "menstruaci" mivam 2x mesicne. Gynekolog tvrdi ze je to proto, ze ji obcas nevezmu na minutu presne, ale hlidam si to. Dnes bylo krvaceni velice silne, mohlo to zpusobit uzivani leku Nalgesin 550mg (kvuli krcni patere)?Chci kvuli tomu krvaceni HA vysadit uz uplne, pomuze to? Dekuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Myslím, že byste měla vyměnit antikoncepci, to není úplně v pořádku, abyste krvácela mimo menstruaci. Antikoncepce vám prostě nedrží hladinu hormonů tak jak by měla. Někdy je hledání složitější, ale pokud vám předchozí vyhovovali, tak se k nim vraťte.

MUDr. Zdeňka Janoušková
MUDr. Zdeňka Janoušková

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Ordinace praktického lékaře, Velká Bíteš

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Kolorektální karcinom
Články: Kolorektální karcinom
Kolorektální karcinom je...
Přestali jste s kouřením? Pozor, ještě nemáte vyhráno
Články: Přestali jste s kouřením? Pozor, ještě nemáte vyhráno
Úzkost, nervozita, snížená...
Akutní a chronická bronchitida: jak je spolehlivě poznat
Články: Akutní a chronická bronchitida: jak je spolehlivě poznat
Možná už jste slyšeli o tom...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Naposledy čtené: