Antikoncepce

Beru antikoncepci Lyndinette 3 roky naposled jsem brala dvě plata pak udělala pauzu a teď najela na nové plato a od 9.dne (tento čtvrtek) jsem začla krvácet, jak když mám normálně menstruaci, bolí mě i břicho. Den předtím jsem sice zapomněla prášek, ale to už se mi stalo v minulosti a důsledkem toho bylo jen špinení za pár dní po opomenutí, proto mi něpřijde takovéto krvácení normální. Je možné, že mi antikoncepce nevyhovuje? Mám hned udělat pauzu? Děkuji

Odpověď odborníka:

Pokud užíváte 3 roky stejnou antikoncepci je málo pravděpodobné,že by se nyní projevily tyto účinky.Pokračujte v užívání, pokud obtíže neodezní,navštivte svého gynekologa

MUDr. Marie Vaňačová
MUDr. Marie Vaňačová

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Soukromá ordinace praktického lékaře pro dospělé, Tábor

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Vysoký cholesterol? Nespoléhejte jen na léky!
Články: Vysoký cholesterol? Nespoléhejte jen na léky!
Máte vysoký cholesterol či...
Otoky po hmyzím bodnutí nepodceňujte
Články: Otoky po hmyzím bodnutí nepodceňujte
Možná vy nebo vaše děti...
Zlomenina zápěstí může signalizovat osteoporózu
Články: Zlomenina zápěstí může signalizovat osteoporózu
Především v zimních...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Vodní dýmka a její skrytá nebezpečí
Články: Vodní dýmka a její skrytá nebezpečí
Obecně se ví, že kouření...
Lumbální punkce
Články: Lumbální punkce
Lumbální punkce, slangově...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: