Antikoncepce

Dobrý den. 30. dubna (1. den cyklu) jsem začala brát antikoncepci Yosefinne, 24 aktivních tablet plus 4 placebo tablety. Po dobrání aktivních ani placebo tablet nepřišla menstruace. Počkala jsem ještě pár dní a pak zašla na gynekologii. Paní doktorka mi provedla ultrazvuk a říkala, že je vše v pořádku, že se může stát, že při začínání s antikoncepcí se může stát, že menstruace vynechá. Že už ale nepřijde a mám počkat do dobrání 2. načnutého platíčka. Ve čtvrtek (16.6.) jsem měla pohlavní styk s přítelem a hned druhý den večer jsem začala špinit. To trvalo 2 dny a začala klasická menstruace. Do dobrání aktivních tablet ale chyběly ještě 4 tablety, než se začne s placebo. Je to normální? Předem děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Při začátku braní antikoncepce se to vyskytuje, normálně pokračujte. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: