Antikoncepce

Chtěla bych poprosit o radu, beru hormonální antikoncepci a teď jsem to týden nedostala, jednou jsem s tím již problém měla a to jsem mazala hned k doktorce a ta mi rekla, že je to normální že to nedostanou právě díky té HA, dělala jsem si těhotenské testy už 2, ale byly jsou negativní. Mám ještě počkat a zkusil udělat test déle nebo opět zajít k doktorce? Předem děkuji.

Odpověď odborníka:

Někdy se může stát, při antikoncepci menzes vůbec nedostanete. Některé ženy při antikoncepci jen špiní, nebo menzes nemají vůbec. Pokud máte těhotenské testy negativní, tak další platíčko berte dle zavedeného postupu. K lékaři nemusíte, jedná se o normální stav

MUDr. Zdeňka Janoušková
MUDr. Zdeňka Janoušková

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Ordinace praktického lékaře, Velká Bíteš

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x