Antikoncepce

Dobrý den, už asi týden mám gyn. problémy, svědění a pálení pochvy. Chtěla jsem se zeptat jaká jsou rizika při užívání čípků gyno-pevaryl 150 v kombinaci s nitroděložním hormonálním tělískem jaydess? V letáčku je pouze to, že přípravek GP může ovlivnít lokální HA. Když ale v době užívání přípravku nebudu mít pohlavní styk, měla bych se obávat nějakého rizika? Např. poškození tělíska? Děkuji moc, Ludmila.

Odpověď odborníka:

Pravděpodobně by se mohlo jednat o zánět bylo by vhodné zhotovit kultivaci včetně citlivosti mikrobní obraz poševní případně i vyšetření moče a poté postupovat podle výsledku, funkce tělíska není nijak narušena a jeho poškození nehrozí. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: