Antikoncepce

Dobrý den, ve středu 10.8. jsem si vzala první prášek HA Katya, kterou užívám už 4 roky. V neděli 14.8. jsem měla nechránění pohlavní styk s přítelem a v pondělí jsem si zapomněla vzít prášek, tak jsem si vzala oba dva prášky v úterý. V pátek 19.8. se ale dostavila menstruaci. Ráda bych se zeptala, zda je účinnost antikoncepce slabší nebo tu může být riziko otěhotnění? Předem moc děkuji za odpověď. Přibylová Alena

Odpověď odborníka:

Bylo by vhodné po dobu 10 dní pro jistotu použít ještě kondom. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Zvýšené trombocyty Po střevní chřipce jsem byla na odběrech krve a jediná...
  • Tachykardie Pane dokrore, mám na Vás dotaz ohledně srdce. Před skoro rokem se...
  • Bolest pod žebry Zajímalo by mě co mě vlastně trápí. Už po několikáte jsem...
  • Listerióza Prosím Vás, pokud bych se nakazila listeriózou, za jak dlouho by byla...
  • Kašel a bolest na plicích Už čtvrtý týden mám suchý záchvatovitý kašel, na...
  • Dásně Měl bych dotaz někdy kolem Vánoc mě začal nenápadně bolet horní zub spíše...
 
Naposledy čtené: