Antikoncepce

Dobrý den, je mi 23 let a od 15 let uzivam antikoncepci. Asi od 18 let se mi začalo objevovat krvácení mimo cyklus,vždy u 14. tabletky. Krvaceni trvalo tak 3 dny. Po konzultaci s lékařkou jsme vyměnili tabletky. Půl roku to bylo dobré a potom se ty problémy zacly objevovat znovu. Obcas se k tomu i pridalo krvaceni pri pohlavnim styku.Nakonec jsme pilulky vyměnili za antikoncepcni náplasti které používám čtyři měsíce. Problém je opet stejny. U 20. dne opet krvaceni i behem pohlavniho styku. Chodím pravidelně na prohlídky a vše je podle lékařky v pořádku. Uzavřela to s tím že zrejme patřím mezi ty ženy které menstruuji 2x v mesici. Velmi mě to otravuje a chtěla bych najít příčinu. Děkuji Vám za odpověď.

Odpověď odborníka:

Pokud se problémy opakují bylo by vhodné zkusit ještě jiný praparát a pokud by byla situace stejná připadalo by do úvahy hormonální tělísko Mirena. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Biologická léčba mění k lepšímu i osudy českých pacientů
Nos potřebuje pro své zdraví vlhko
Články: Nos potřebuje pro své zdraví vlhko
Stačí, když nastydnete, a...
Alergie na slunce
Články: Alergie na slunce
S časem dovolených a...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: