Antikoncepce

Dobrý den. Víte, tento měsíc jsem začla užívat 2 měsíc antikoncepci Cleosensa 0,03 mg/3 mg. Ve středu mi začlo být špatně,ale nic vážného. Ve čtvrtek jsem začla špinit (jako před menstruací) ačkoli mi zbývá 10 dní do dobrání platíčka a dnes-v pátek- se svíjím v bolestech (podobné bolesti při menstruaci) mám střevní potíže a slabě krvácím. Mohlo by to být nějakým hormonálním výkyvem/nerovnováhou? (Na gynekologii jsem objednaná až za týden.) Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobry vecer. A no, nejspise je to zpusobeno hormonalne, organismus si na nove hormony z HA jeste nezvykl.

MUDr. Petr Lidák
MUDr. Petr Lidák

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Panochova nemonice Turnov

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Kouření zpomaluje růst u chlapců
Články: Kouření zpomaluje růst u chlapců
Během čtyř let průměrný...
Hypofunkce štítné žlázy
Články: Hypofunkce štítné žlázy
Hypofunkce štítné žlázy...
Umíte první pomoc? Měli byste… Můžete tak zachránit život!
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Alergická reakce na amoxicillin po polibku
Články: Alergická reakce na amoxicillin po polibku
Anafylaktické reakce...
Magnetická rezonance pomůže odhalit nádor na mozku
Články: Magnetická rezonance pomůže odhalit nádor na mozku
Nádory hypofýzy se mohou u...
Obřízka? Proč by ne?!
Články: Obřízka? Proč by ne?!
Je to jenom kousek...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: