Antikoncepce

Už rok a půl beru antikoncepci (Adele). Nikdy předtím jsem neměla žádné problémy, ale od té doby, co ji beru, jsem měla třikrát vaginální mykózu. Nic se od té doby nezměnilo, hygienické návyky, oblékání atd. mám pořád stejné, jako v době, kdy jsem antikoncepci nebrala. Může to být antikoncepcí? A mám další dotaz - objevila jsem u sebe zárodek herpes. Měla jsem jej poprvé v životě před půl rokem a léčila jej antivirotiky, byl už v pokročilém stádiu. Teď je to úplný mikro zárodek, stačí mi používat mast Herpesin, nebo musím zajít na gynekologii? Děkuji

Odpověď odborníka:

Je velmi nepravděpodobné,že by antikoncepce byla příčinou vaginální mykozy. Máte-li podezření na herpetické onemocnění,zcela jistě gynekologa navštivte.

MUDr. Marie Vaňačová
MUDr. Marie Vaňačová

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Soukromá ordinace praktického lékaře pro dospělé, Tábor

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x