Antikoncepce

Dobrý den, v neděli jsem si měla vzít první tabletu z nového plata antikoncepce Milligest, ale zapomněla jsem na to a vzala ji až v pondělí. Od té doby jsem ji brala pravidelně každý den ve stejnou dobu. 6 dní po vzetí 1. pilulky jsem měla nechráněný pohlavní styk, ale přítel do mě neejakuloval. Je možné riziko otěhotnění z případného snížení účinnosti antikoncepce z důvodu toho zpoždění o jeden den? Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

dobrý den, do týdne je obnovena antikoncepční účinnost.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Ucpané dutiny Už 5.den mám ucpaný nos, bez rýmy a když, tak jen vtrochu vodová...
  • Nejsem dost vlhká Chtěla bych se zeptat. Když chci spát se svým přítelem, tak...
  • Darování plazmy Chtěl bych se zeptat ohledně dárcovství plazmy. Poslední dobou...
  • Krvácení do mozku Všude se dočítám, že podcenění příznaků krvácení do mozku a...
  • Zaléhání uší Už asi rok mě při fyzické námaze (jízda na kole, aerobik) trápí...
  • Marihuana Chtěl bych se zeptat. Užívám marihuanu skoro každý den, můžu z toho...
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x