Antikoncepce

Dobrý den, chtěla bych Vás poprosit o radu. Užívám antikoncepci Bellara a je to asi necelý týden (nejsem si teď jistá), kdy jsem si vzala prášek a asi za necelé 2 hodiny jsem zvracela. Asi týden na to jsem měla pohlavní styk s partnerem, ale bez ochrany. Chtěla jsem se proto zeptat, zda prášky působily normálně nebo jestli může dojít k těhotenství. Děkuji za Vaši odpověď.

Odpověď odborníka:

Při zvracení je risiko,že tabletka místo aby byla vstřebána je vyzvrácena a tím pádem jako kdyby nebyla vzata.Pravděpodobnost otěhotnění tedy je zvýšena v případě, že jste ji nestačila vstřebat Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Ječné zrno
Články: Ječné zrno
Ječné zrno, hordeolum, je...
Arašídy, postrach alergiků
Články: Arašídy, postrach alergiků
Víte, které pochutiny...
Víte, co jíst a nejíst při průjmu?
Články: Víte, co jíst a nejíst při průjmu?
S průjmem se téměř každý...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Hypofunkce štítné žlázy
Články: Hypofunkce štítné žlázy
Hypofunkce štítné žlázy...
Mravenčení končetin – pouze nepříjemný příznak?
Články: Mravenčení končetin – pouze nepříjemný příznak?
Brnění je nepříjemný pocit...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: