Antikoncepce

Dobrý den, beru první měsíc antikoncepci YAZ. Předtím jsem užívala Diane-35. Při ní jsem měla menstruaci normální v prvních dnech docela silnou. Teď když jsem dobrala první platíčko YAZ, jsem dostala menstruaci a je velmi slabá. Nemůžu být těhotná nebo je to tou antikoncepcí, že se při ní málo krvácí? Děkuji předem za odpověď.

Odpověď odborníka:

dobrý den, je to antikoncepcí, každá sedne jinak, někdo může mít mesntruaci silnější, někdo slabší.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x