Antikoncepce

Dobrý den paní doktorko, chtěla bych se zeptat na jeden dlouhodobější problém. Před 3 lety v červnu jsem začala užívat HA Regulon. Asi za 3 měsíce nato jsem zjistila přetrvávající tachykardie. Měla jsem vyšetření na štítnou žlázu a také i vyš. z kardiologického hlediska. Avšak žádné onemocnění se u mě nepotvrdilo. Dnes mám tachykardie stále a proto jsem se chtěla zeptat,zda by to nemohlo být tou mojí antikoncepcí kterou beru. Nevím,čím by to mohlo být. Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, není to pravděpodobné, že by antikoncepce byla příčinou tachykardie.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěž o krém BELOBAZA®

Belobaza je krém pro každodenní péči, ochranu a regeneraci suché, citlivé a podrážděné pokožky.

 celý článek

x