Antikoncepce

Dobrý den, chtěla bych se Vás zeptat na můj dotaz. Nedávno jsem začala brát antikoncepci Lindynette 20, brala jsem ji pravidelně, bez jediného vynechání. Během braní jsem měla pohlavní styk se svým přítelem. Tuto neděli jsem si vzala poslední tabletku, dnes jsou to tři dny a pořád nemám menstruaci. Je možné těhotenství? Mám z toho velké obavy. Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

dobrý den, často se stává, že se menstruace dostaví 3-4 den, může být jen slabé zašpinění.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Srdce
Články: Srdce
Starověk spatřoval v srdci...
Sexuální život nemusí ve stáří uvadat
Články: Sexuální život nemusí ve stáří uvadat
Také se vaše představy o...
Henochova–Schönleinova purpura
Články: Henochova–Schönleinova purpura
Henochova-Schönleinova...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: