Antikoncepce

Dobrý den, mám jeden dotaz ohledně užívání antikoncepce. Užívám antikoncepci Minerva, pravidelně, nemám problém s pamětí, že bych si prášek zapomínala vzít, ani nic takového. Ale asi před dvěma týdny se mi stalo, že jsem měla nějaké žaludeční problémy a zvracela jsem. Bylo to zhruba v hodinu, kdy beru antikoncepci, ale bohužel si už nevzpomínám, jestli jsem zvracela před tím, než jsem si vzala prášek, nebo až těsně po tom. Každopádně problém byl ten, že toto celé jsem si uvědomila až po pár dalších dnech užívání antikoncepce. Pohlavní styk jsem neměla. Teď jsem platíčko dobrala, vysadila jsem na týden, dostala menstruaci. Mohu po týdnu zase normálně načít druhé platíčko, aniž bych se měla bát otěhotnění? Anebo je potřeba to celé řešit jinak? Děkuji za odpověď, Píchová

Odpověď odborníka:

Pokud jste neměla styk nemáte se čeho bát a můžete klidně pokračovat v braní z dalšího platíčka příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: