Antikoncepce

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jak mám postupovat v případě, že se mi během 7 denní pauzy nedostaví menstruace, zda mám začít užívat nové plato nebo ne? Dneska je to pátý den co se menstruace nedostavila, dneska jsem si zároveň dělala test a vyšel negativní, prášky beru pravidelně. Snad jen to, že mám první měsíc novou antikoncepci tri regol (předtím jsem měla jeanine). Je možné, že by se menstruace nedostavila díky změně antikoncepce?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, je možné, že při užívání nízkodávkové antikoncepce dojde k zeslabení až úplnému vymizení menstruačního krvácení. Pokud je těhotenství spolehlivě vyloučené, můžete nadále pokračovat v užívání antikoncepčních tablet po 7 denní pauze.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Anémie neboli chudokrevnost
Články: Anémie neboli chudokrevnost
V lidském těle dospělého...
RTG snímek plic
Články: RTG snímek plic
RTG snímek plic je jedním z...
Když plíce potřebují pomoc
Články: Když plíce potřebují pomoc
U rakoviny plic je časné...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Pět varovných příznaků mozkové mrtvice. Poznáte je?
Články: Pět varovných příznaků mozkové mrtvice. Poznáte je?
Z bezvědomí vás vytrhne...
EMG
Články: EMG
Elektromyografie (EMG) je...
Vitamíny v těhotenství pomáhají rostoucímu miminku
Články: Vitamíny v těhotenství pomáhají rostoucímu miminku
Zdravá strava je nejlepší...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: