Antikoncepce

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jak mám postupovat v případě, že se mi během 7 denní pauzy nedostaví menstruace, zda mám začít užívat nové plato nebo ne? Dneska je to pátý den co se menstruace nedostavila, dneska jsem si zároveň dělala test a vyšel negativní, prášky beru pravidelně. Snad jen to, že mám první měsíc novou antikoncepci tri regol (předtím jsem měla jeanine). Je možné, že by se menstruace nedostavila díky změně antikoncepce?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, je možné, že při užívání nízkodávkové antikoncepce dojde k zeslabení až úplnému vymizení menstruačního krvácení. Pokud je těhotenství spolehlivě vyloučené, můžete nadále pokračovat v užívání antikoncepčních tablet po 7 denní pauze.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: