Antikoncepce

Dobrý den,moje partnerka bere HA Artizia,bere ji už díl,skoro půl,možná půl roku a menstruaci má pravidelně,ale naposledy kdy menstruovala,tak prý menstruaci na sobě tolik nepociťovala,ani náladovost,ani,nějakou zvláštní nevolnost.Tampon po vyndání nebyl nasáklý jako normálně,ale byl jen zbarvený.Pohlavně už žijeme a dnes se ji přes noc udělalo nevolno a já jsem celkem starostlivý a chtěl ybch se zeptat,jestli by to náhodou nemohlo znmanet,že je v tom.Jestli to něco znamená,že nekrvácela tolik jako normálně a ani to na sobě tolik nepociťovala. Děkuji moc ,s pozdravem

Odpověď odborníka:

Dobrý den, při pravidelném užívání antikoncepce by měl být antikoncepční účinek spolehlivý. Pro jistotu zakupte těhotenský test.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x