Antikoncepce

Dobrý den. Už více jak rok beru antikoncepci Yadine a neměla jsem žádný problém. Po třech týdnech jsem udělala týdenní pauzu a pátý den jsme vždy dostala menstruaci.Poslední dva měsíce, když beru ještě poslední prášek z platíčka teď ale vždy krvácím. Velmi jemně až do toho pátého dne kdy začnu krvácet normálně. Je to v pořádku?Děkuji za odpověď..

Odpověď odborníka:

Dobrý den, nejedná se o žádný zdravotní problém.Dbejte na pravidelné užívání antikoncepce.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x