Antikoncepce

Dobrý den, mám dotaz na HA Sunya. 14.7. jsem dostala menstruaci a začala s užívaním, hned první den. 20.7. došlo k pohl. styku bez kondomu. Nyní, v tomto týdnu měla přijít menstruace a dostavilo se jen lehké špinění. A poměrně silně mě bolí břicho. Je možné, že je to tím, že je to antikoncepcí?? Pravidelnou menstruaci jsem neměla nikdy, cyklus se mi opakoval až po delší době. Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, při užívání antikoncepce dochází k úpravě cyklu. Menstruační krvácení při užívání antikoncepce bývá také slabší. V případě pravidelného užívání antikoncepčních tablet nelze s těhotenstvím počítat. Pakliže si nejste s pravidelností užívání zcela jistá, zakupte si alespoň těhotenský test. Pokud silné bolesti břicha neustoupí, také vyhledejte lékaře.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Rakovina ledvin: tichý nepřítel
Články: Rakovina ledvin: tichý nepřítel
Téměř všechny nádory tohoto...
Meningitida
Články: Meningitida
Meningitida je zánět...
Jak zatočit s rýmou: zkuste recepty našich babiček i nejnovější trendy
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Parkinsonova choroba
Články: Parkinsonova choroba
Parkinsonova choroba je...
Parazitární nemoci kůže (3. díl)
Články: Parazitární nemoci kůže (3. díl)
Štěnice jsou ploché...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x