Antikoncepce

Padají mi vlasy, asi od mých 16 let (teď 18). Stává se to nesnesitelným. MUSÍ NUTNĚ ZNAMENAT, ŽE KDYŽ MI NA VLASY POMOHLA ANTIKONCEPCE, ŽE TRPÍM ANDROGENNÍ ALOPECIÍ? Nutno podotknout, že hormony, tedy testosteron a estrogen a štítná žláza, mám vyšetřeny a vše ok.

Odpověď odborníka:

Je možné, že trpíte zvýšenou citlivostí buněk vlasového folikulu na účinky androgenů. Poraďte se s gynekologem či kožním lékařem o znovunasazení hormonální terapie. Androgenní alopecie je typická svou lokalizací ( nad čelem, temeno).

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Nové téma | zodpovězené dotazy
vysoký testosteron | Od: ivka | 9.4.2014 20:42
Byla jsem na krevních testech a vysla mi vysoka
hladina testosteronu 4,11. Jinak vse v norme. Trapi
me padani vlasu predevsim na temeni hlavy. Prijde
mi, ze vlasy nedorustaji. Muze za to testosteron? Da
se jeho hladina nejak snizit????

reagovat
re:vysoký testosteron | Od: Poradna uLékaře.cz | 11.4.2014 11:01
Dobrý den, děkujeme za dotaz. Avšak aby Vám lékař
mohl odpovědět, poprosíme Vás, abyste dotaz
zkopírovala a vložila jej přímo do poradny na těchto
stránkách: http://www.ulekare.cz/poradna-
rozcestnik.
V poradně se Vám bude lékař věnovat. Děkujeme
reagovat
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x