Antikoncepce

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, tento týden jsem měla v pondělí, úterý a čtvrtek průjem, vždy jen ráno, nebyl přliš silný. Dnes (15.9.) jsem měla pohlavní styk, mohlo by to mít nějaký vliv na snížení účinnosti antikoncepčního přípravku Pramino? Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pokud jste měla po ránu jen trochu řidší stolici, není to průjem a tedy nedojde ke snížení účinku antikoncepčního přípravku.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x