Antikoncepce

DObrý den, chtěla jsem se zeptat, mám teď nějaké problémy a neví se z čeho to přesně mám, mám pocit nejistoty v těle pocit těžkého dýchání, občas mě bolí břicho po jídle a jinší..teď jsem byla na odběr krve na T3 a T4 na štítnou žlázu, potom na cukr, nedávno jsem byla hospitalozovaná a měla i holtera všechno bylo v pořádku. Bylo mi řečeno, že to může být i z antikoncepce, co si o tom myslíte? Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, antikoncepce nejspíš nebude příčinou všech těchto různorodých obtíží, dost možná ani jediné. Bolest břicha po jídle může být po požití nevhodné těžké stravy, pocit nejistoty může mít mnoho důvodů, např. psychický důvod, a pocit těžkého dýchání může souviset např. s astmatem, alergií, také může mít psychické příčiny.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: