Antikoncepce

Dobrý den, dočetla jsem se, že když beru antikoncepci, tak její účinnost může být zásadně sníženy, když má žena průjem. Tento problém občas mívám, tak by mě zajímalo, kolik dnů o průjmu jsem ohrožená a kdy se na antikoncepci budu moct zase spolehnout. Předem děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, průjem není občasná jednorázová řidší stolice, takový problém spolehlivost antikoncepce nijak nesníží. Při skutečném průjmu účinek antikoncepce narušen bývá. Podstatné je to, za jak dlouho po požití tabletky průjem nastal a v které fázi cyklu to bylo.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x