Antikoncepce

dobrý den, chtěla bych se zeptat na vyřešení tohohle problému .. začala jsem brát antikoncepci při prvním dnu menstruace a brala jsem již 10 dní a 11 den jsme měli s partnerem sex.předním jsem měla jen špinění...ale den po sexu mám opravdu strašně silné krvácení,tampon nebo vložka mi nevydrží ani hodinu ? ..

Odpověď odborníka:

Při nasazení antikoncepce se špinění může vyskytnout,ale rozhodně ne strašně silné krvácení,nejlepší by bylo zajít do nemocnice na gynekologii tam je pohotovost 24 hodin, aby se zjistila příčina,jsou to zbytečné krevní ztráty. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x