Antikoncepce

dobrý den, měla bych dotaz ohledně znovubraní HA. Brala jsem rok antikoncepci Lindynette20, po roce jsem ji vysadila, první menstruace po dobrání se dostavila, ale pak mi vynechala dva měsíce, zašla jsem si k lékaři a ten mi píchl vyvolávací injekci. vzhledem k následnému nepravidelnému cyklu jsem se rozhodla opět HA začít brát. Mám si vzít první prášek z blistru první den krvácení způsobeného vyvolávací injekcí? nebo kdy? děkuji za odpověd.

Odpověď odborníka:

Ano, začněte ji brát první den krvácení které se dostaví po vyvolávající injekci. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: