Antikoncepce

Už týden mě trápí nízký tlak, bolest hlavy, a závratě... je možné aby to bylo z antikoncepce? Beru teprve druhé platíčko. Měla bych vydržet a nebo zajít k doktorovi a změnit ji?

Odpověď odborníka:

Pokud se potíže objevily až nyní s antikoncepcí, je pravděpodobné, že to bude vlivem antikoncepce. Navštivte gynekologa.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Rakovina vaječníků se dokáže v těle dlouho skrývat
Články: Rakovina vaječníků se dokáže v těle dlouho skrývat
Rakovina vaječníků patří k...
Urologické vyšetření
Články: Urologické vyšetření
Urologie je lékařský obor...
Častí společníci: reflux jícnu a astma
Články: Častí společníci: reflux jícnu a astma
Pokud se léčíte s astmatem...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Bolest v krku může zaútočit kdykoli. Buďte připraveni
Příčinou intimního trápení může být alergie
Články: Příčinou intimního trápení může být alergie
Svědění, pálení a další...
Trápí vás zácpa? Možná tělu chybí vitaminy
Články: Trápí vás zácpa? Možná tělu chybí vitaminy
Pokud máte potíže s tuhou...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: