Antikoncepce

Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli kortikoidy ovlivnují menstruační cyklus.Asi před 14dni jsem brala prednison na zánět ucha a nyní mam pauzu a némam menstruaci jen takové "špinění".Těhotenský test jsem si dělala vyšel negativní. Děkuji za odpověd

Odpověď odborníka:

Prednison je kortikosteroid, který může při delším užívání způsobit plno nežádoucích účinků. Mezi hlavní vedlejší účinky kortikoidů nepatří poruchy menstruačního cyklu, ale souvislost ve vašem případě se nedá vyloučit. Kortikosteroidy snižují též imunitu a pokud je organismus celkově oslaben, mohl váš organismus v důsledku toho přestat menstruovat. V každém případě byste se však měla poradit se svým gynekologem.

S pozdravem

MUDr. Věra Kuralová
 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: