Antikoncepce

Beru antikoncepci (Belara) už 3 roky a včera jsem měla dostat menstruaci ale místo toho přišlo jen špinění, ani které už dnes není.. neudělala jsem žádnou chybu, na to jsem až moc opatrná.. myslíte si, že je to normální nebo si mam raději udělat test? děkuji

Odpověď odborníka:

Lucie,
určitá nepravidelnost menstruace se může objevit i u dlouhodobých uživatelek antikoncepce. Protože výrobce připouští možnost selhání (tato možnost je ale velmi málo pravděpodobná), rozhodně nepochybíte provedením těhotenského testu nebo kontrolou u Vašeho gynekologa/gynekoložky.

S pozdravem

prim. MUDr. Pavel Texl
prim. MUDr. Pavel Texl

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Sanatorium Helios

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x