Antikoncepce

Dobrý den Je mi skoro 18 let a užívám antikoncepci Lindinette 20 a mám pocit na zvracení a bolí mě jako by v podbříšku a někdy okolo pupíku. Užívala jsem ji asi přibližně před 3/4 rokem a nic mi nebylo a ted ji mám zase a tohle. Ted jsem dobrala první platíčko. Tak by mě zajímalo jestli je to normální. Děkuji

Odpověď odborníka:

Zcela jistě to normální není, pokud máte žaludeční nevolnosti můžete zkusit buď vaginální kroužky nebo náplasti. příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Jak se chránit před alergickým zánětem spojivek?
Články: Jak se chránit před alergickým zánětem spojivek?
Zarudnutí a svědění oční...
Trápí vaše oči alergické příznaky? Jen studený obklad nestačí
Máte bolesti při sexu? Nejste samy...
Články: Máte bolesti při sexu? Nejste samy...
Milování většinou bývá...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Ječné zrno
Články: Ječné zrno
Ječné zrno, hordeolum, je...
Nespecifická hyperreaktivita spojivek je u alergiků častá
Články: Nespecifická hyperreaktivita spojivek je u alergiků častá
Mezi příznaky "nespecifické...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: