Antikoncepce a 7 denní pauza

Dobrý Den četla jsem ,že některé ženy dostaly menstruaci během 7 denní pauzy a byly těhotné.Jak je to možné?Může se to stát jak tedy poznám , kdyby se to náhodou stalo , že jsem otěhotněla??Beru HAK pravidelně.Užívám Minisiston.Dále jsem se chtěla zeptat jestli má Minisiston i potratový účinek?Děkuji za odpoveď mám jen strach a obavy.Pokud by mensturace nepřišla v 7 denní pauze nebo by přišla slabě, tak samozřejmě začnu panikařit,ale je možné, že když přijde , že by to mohlo být také špatné??Děkuji mockrát.

Odpověď odborníka:

V tom případě to nebyla menses,ale jen nepravidelné krvácení v těhotenství,žádná antikoncepce potratový účinek- jak píšete nemá,ale je velmi spolehlivá v případě pochyb si udělejte gravitest. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: