Antikoncepce a antibiotika

Dobrý den,mám docela velký problém. Vím,že pláč mi nepomůže ale brečím dneska celý den...Jde oto,ze beru antikoncepci(stodette) a tedka jsem brala antibiotika na zanet mocoveho mechyre....a v sobotu jsem mela se svym pritelem sex a on se udelal do me. Je mozne,ze jsem tehotna? :(( dekuju za odpoved,ale prosim co nejrychleji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, běžná antibiotika, i ta, která se užívají na infekci močového měchýře, účinek hormonální antikoncepce nesnižují. Pokud antikoncepci užíváte pravidelně, neotěhotníte.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+4 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x