Antikoncepce a antibiotika (belara a gyrablok)

Dobrý den, brala jsem antibiotika zároveň s antikoncepcí a bylo mi řečeno, že se vzájemně neovlivňují. 7 dní po dobrání antibiotik jsem měla pohlavní styk, týden na to mi začalo být nevolno(únava, motání hlavy, zvýšená potřeba močit..), dnes jsem dostala menstruaci nebo tedy jen krvácení ze spádu, stejné, dokonce možná trochu silnější než obvykle, ale nevolnost stále přetrvává. Je pravděpodobné, že jsem těhotná? na TT bude ještě brzo.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pravděpodobně nejste, test si udělejte za týden.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
 
Kam dál
 
 
Ženská ejakulace
Články: Ženská ejakulace
Ženskou ejakulaci neboli...
Jak navzdory eresce uvařit snadno a rychle?
Články: Jak navzdory eresce uvařit snadno a rychle?
Potíže s vařením při...
Operace pupeční kýly obvykle nezabere víc než 30 minut
Články: Operace pupeční kýly obvykle nezabere víc než 30 minut
Chirurgická léčba pupeční...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Klíště může přežít i v pračce
Články: Klíště může přežít i v pračce
Než se vydáte na procházku...
Svědění není jen prázdninová záležitost
Články: Svědění není jen prázdninová záležitost
Znáte ten pocit, když vás...
Kuřáci zažívají při rakovině plic větší bolesti než nekuřáci
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: