Antikoncepce a bolest v podbřišku

Dobrý den,odpovídal jste mi na tento dotaz : http://www.ulekare.cz/poradna-lekare/antikoncepce-132755 Chci se zeptat..Od posledního pohlav.styku kdy nám praskl kondom mě pobolívá chvílemi párkrát za den v podbřišku a jak kdyby i u levého vaječníku...Může to být antikoncepcí?? Nebo hrozí těhotenství? Celkem se strachuju, pilulky sem brala správně..Pohlavní styk až 9 den braní HA..Děkuji za rychlou odpoved..

Odpověď odborníka:

Bolest v podbřišku s antikoncepcí spojitost mít nebude a pokud jste brala právně tak ani gravidita nehrozí, zachovejte klid. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x