Antikoncepce a krvácení

Dobrý den , 21.2. jsem začala užívat HA Minervu , nasadila jsem ji hned první den menstruace a týden po skončení jsem stále krvácela , někdy jen slabě , někdy špinění , nebo silnější krvácení. Za 3 dny doberu první platýčko a stále krvácím , je to v pořádku? Také jsem se chtěla zeptat, 9.3. přišla na mě nemoc a měla jsem s přítelem pohlavní styk , jsem chráněna i při nemoci? Ovlivňuje účinky antikoncepce lék Paralen ? Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

dobrý den, Paralen nemá vliv na antikoncepci, krvácet byste již neměla, pokud budete krvácet i při dalším platíčku, určitě navštivte gynekologa. Cyklus a antikoncepce si musí trochu sednout, někdy to trvá i tři měsíce, ale stále celý měsíc krvácet není úplně dobré.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: