Antikoncepce a krvácení

Dobrý den,užívám lyndinnetku podle instrukci na letáku, ted mám 7denní pauzu, behhem těch 7dní se má ukazat krvácení, je to podobné menzesu nebo proč se má vyskytnout.2 otázka- kdyby náhodou to krvacení během pauzy nepřišlo co mám dělat každopádně 8 po pauze začnu brát prašky z dalšího balení,3 otazka- mezítím co beru lyndinette kdy mužu očekávat menzes. vždy mi přicházel 7.1...7.2 a pod, od března sem je začala užívat kdy je možné že mi přijde další nebo se to díky antikoncepci změní? díky za odpověd, Ryšková

Odpověď odborníka:

Dobrý den, 1.jedná se o krvácení ze spádu, obvykle bývá mezi 3.-5.dnem, může se jednat o slabé špinění, normální menstruaci nebo nemusí přijít nic. 2.začnětě brát normálně po 7 denní pauze 8.den další platíčko. 3.krvácení přijde jak je výše uvedeno, mezi 3.-.5. sedmidenní pauzy.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Jak si poradit s ječným zrnem
Články: Jak si poradit s ječným zrnem
Ječné zrno je pupínek nebo...
Chronická únava: zkuste homeopatika, možná budete překvapeni!
Zánět slepého střeva
Články: Zánět slepého střeva
Zánět slepého střeva vzniká...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Naposledy čtené: