Antikoncepce a menstruace

Dobrý den, prosim o radu, ukončila jsem pobírání antikoncepce Belara na nějaký čas. Po dobrání plata a následné čekání menstruace mám prozatím 3 dny spoždění. Chci se zeptat jestli běžně dochází ke spoždění a v jakém rozmezí. Četla jsem případy, že pokud ukončí ženy brání antikoncepce mají problémy, aby přišla menstruace a trvá to někdy půl roku i více a musí chodit na injekce, aby dostaly menzes. Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

dobrý den, menstruace se dotaví s nemším či většim zpožděním, podle toho,jaká byla menstruace před užíváním antikoncepce.pokud byla nepravidelná, bud po vysazení opět nepravidelná. 3 dny není žádná doba.4 týdny už by chtělo návštěvu gynekologa.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: