Antikoncepce a menstruace

Dobrý den, tento měsíc jsem poprvé začala užívat HA (Adele). Začala jsem 1. den menstruace, dnes je to již 10. den a menstruaci stále mám. Chtěla bych se zeptat, zda je to způsobeno antikoncepcí a po čase se vše srovná, nebo mám antikoncepci změnit? Normální doba menstruace před užíváním HA byla 6-7 dnů. Děkuji za odpověď, Adéla M.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, zřejmě se jedná už jen o špinění či velmi slabé kvácení. Může to být způsobeno užíváním antikoncepce, může Vás to zlobit první 2, maximálně 3 cykly. Antikoncepci určitě nyní neměňtě, vyčkejte alespoň 3 cykly, problém by měl do té doby odeznít.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
Diskuze čtenářů Nové téma | zodpovězené dotazy
Menstruace během užívání antikoncepce | Od: Mirka Šenkeříková | 25.12.2015 18:58
Dobrý den mám dotaz. Beru už víc jak rok antikoncepci FLAYA . Tetka mám problém s tím , že to druhé platíčko ještě nemám dobrané a už týden mám menstruaci ... nějaký den silnou a pak zase slabou. Stalo se že jsem jsi párkrát zapomněla dat prášek ale na druhý den jsem jsi ho hnedka dala. Myslíte jsi že je to kvůli tomu? Dost mě to trápí. Myslíte,že se to zpraví po 7 denní pauze ? Děkuji za odpověd
reagovat
re:Menstruace během užívání antikoncepce | Od: uLékaře.cz | 29.12.2015 10:29
Dobrý den, děkujeme za dotaz. Avšak aby Vám lékař
mohl odpovědět, poprosím Vás, abyste dotaz
zkopíroval a vložil jej přímo do poradny na těchto
stránkách:http://www.ulekare.cz/poradna-
rozcestnik.
V poradně se Vám bude lékař věnovat.

Děkujeme a doufáme, že vše bude v pořádku.
reagovat
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: